britney och fysikprov




kondenserar,expanderar,temperatur, kryofor BLABLABLA
Ja, altså idag har jag pluggat till fysikprovet på tisdag....tack kristina för din hjälp!

stress, denna press! den perfekta låt titeln om årkursen 9. snälla markolio, gör en låt!
usch, matteprov nästa vecka IGEN! jag klarar inte mera, min hjärna klarar inte det här trycket (fysik perioden har influerat hela mitt själsliga liv....!) det ska bli så sköööönt med sommar lov! eller hur?
hej föresten!
hur mår ni?
själv ska jag på britney spears konser den 13 juli!! hurra!
(nu mår jag genast bättre :D)



Kommentarer
Postat av: jennifer

britneys musik är super bra!

2009-08-24 @ 14:07:44
URL: http://jennfalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0