summer

hej allihopa!

tänk, jag trodde att det änkligen blivit vår men sen kom snön tillbaka ändå!
hallå det e mars! det ska inte snöa i mars!
jag länktar till sommaren, lukten av dagg och varm asfalt...!
på sommaren är allt mycket vackrare och roligare! tänk dig en grön gräskulle,där, med en stor mysig
filt,musik,engångsgrillar och massa härliga människor! men ioförsig, om man bodde utomlands! då skulle det va jämt varmt om man bodde längre söder ut!
jag var faktiskt inne och surfade lite på lägenheter i paris och barcelona, jag vet, way too early! men jag var bara nyfiken hur det fungerar ligsom, priser, jobb osv...:)

hej då!



our last summer- abba (mamma mia!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

a jag flyttar me dig!jag känner bra "kan vi dra imorn" lixom?!!! ;)

2009-03-25 @ 20:39:45
Postat av: Anonym

eller hur!

2009-03-26 @ 18:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0