I min ipod lixom

gokväll!

här är några av mina favoritlåtar som jag altid blir glad av varje gång jag
lysnar på dom! varsigoda!

The pierces- boy in a rockenrole band


mgmt - weekend wars





mgmt- love alweys remains



sohodolls- prince harry (ps. det är en remix och är inte den riktiga vidion, hittade ingen annan)


mgmt-electric feel (den här är inte häller orginalvidion, men den här var den
ända som gick att lägga upp på bloggen)




yann tiersen (amelie soundrack)- La noyee



the moly peaches- lucky number nine (lysna på texten :D hihi!)


komentera gärna!


/s

Kommentarer
Postat av: Fanny

Woe signe, visste inte att du gillade MGMT :O ;)

2009-01-13 @ 22:16:08
URL: http://tejpfanny.blogg.se/
Postat av: aminda

bra me lite musiktips, ja började trtöttna på all min musik! tack <3

2009-01-14 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0