shogon!



hej!

tänkte bara säga att min prao går bra, strålande! jag trivs värkligen där. jag jobbar på en japansk resturang som heter shogon i gamla stan,  tillsammans med N. första veckan stog jag och arbetade i köket, som att gör wasabi, tvätta ris, hacka grönsaker osv men idag (vecka2) så bytte jag och N så att jag blev servetris!
all personal är jätte snälla och så fina mot varandra! jag och N sk fråga om vi får jobba i helgen också och på fredag ska jag lämna in mitt CV så att jag kanske kan få sommar jobb där. hoppas hoppas hoppas!!



/signe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Läs gärna mitt senaste inlägg :)

2009-01-26 @ 17:23:00
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0