ROM

i förrigår kom jag hem från rom!
jag hade jätte kul:D, rom är så fint.
 så här såg det ut:





på väg dit så gick solen upp utanför fönstret




så här glad var jag när vi änkligen kom fram!

















det fanns många små roliga bilar!



vi åt mycket glass


....och choklad! mmm



*host*host*  jag bjuder på den bilden...





en av alla galna butiker :D





MIN MAMMA FYLDE 50 ÅR!
vi firade henne med hemma gjord italiensk mat,kärlek och champange!






av mig fick hon ett presentkort som gick ut på att hon ska designa ett klädesplagg
och så syr jag upp det åt henne!




isak gjorde en stol av shampange korken



....och ett bord! fina eller hur?

jag shoppade lite där men bilder på det kommer dyka upp i ett senare inlägg!




NÄSTA GÅNG BLIR DET PARIS!
/S


Kommentarer
Postat av: aminda

vackert!! jag är sååå avundsjuk, du anar inte!!! älskar italien <33

2009-01-14 @ 13:36:35
Postat av: Tora

Gaah jag döör. Jag vill också dit!! kram.

2009-01-19 @ 17:07:47
URL: http://fashionteam.devote.se
Postat av: Anonym

Jag snor bilden på stolen :)

2009-01-21 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0