hej


i fredags så kom jag en timme för tidigt till jobbet. har ingen aning hur det gick till (gissning: klockan gick  fel?) men iallfall, jag hade ingenting att göra så jag gick på kafe kladdkakan där judith praoade! och sen gick jag på en liten stads vandring med min kamera och fotade saker som jag redan sätt förut, enoy!











jag gich igenom många torg och gator



tills jag kom till ett litet "torg" , det var helt tomt





roliga statyer


? varför fottade jag den här?


dagens outfit - uppifrån!



WOW mitt ögonbrun ser värkligen ut som en ostbåge...!


/signe



Kommentarer
Postat av: Tora

Ser jätte mysigt ut. kram.

2009-02-05 @ 18:01:43
URL: http://fashionteam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0