Tankar I efter hand



I efterhand är det alltid saker som man kommer på som man borde gjort eller sagt, så där
i sista sekund "innan det är försent".i detta fall  gäller det en ny trall ( ett sånt fint ord!)som jag
börjat lysna på EFTER den förbaskade anti- ladda-ner- lagen börjat gälla. yonderboy - padam.
 men jag tänkte vara så snäll och dela med (även om det tråkigt nog ej är i filer) mig av den. SHARE IS CARING!!



Jag undrar hur jag ska klara mig utan att ladda ner musik, 9 kronor för en låt?!
men jag låsas att det är bara en kris som snart går över... väntar och ser...men det är
 ju bara ytterligare en andledning att börja göra egen musik!...eller gå på mer konserter!
längtar feeebrigt efter somaren! ge mig D vitamin! ge mig värme! ge mig sexig solbränna! nu!!
idag var ju det 20 grader ute! invigde den återseenda värmen med grillad soja korv och svartvinbärs saft
i trädgården med familjen och så gjorde vi den årliga vårstädningen, kanske  inte så jävla kul
men ni skulle se MIG, värsta poskkärringen men skurborsten och  RESULTAAATET!
 jag måste nog fota och lägga up här senare, så fint blev det! det behövdes värkligen städning, mitt rum!
det hade ligsom bildats non slags päls av dam på min tv.....uueeh!
men sen ska den där tv till sopp tippen om det inte är någon annan som vill adoptera
den (anmäl dig isåfall!)












det rikt frodande naturlivet på min tv







/signe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0