påsk

hoppas ni haft en kul påsk! jag gjorde inget specielt, var bara hemma och hade det lugnt!
men det här gjorde jag hur som hällst:


10.00

jag sätter mig på trappan och äter frukost. mackor med soja ost och svartvinbärssaft!


11.00

vad ska jag ha på mig idag? en hatt kanske? ;)


12.00

Nisse kom förbi och hälsade glad påsk!


13.00


isak (brorsan min) kom också och fixade cykeln! ursäkta för världens sämsta bild...

14.00

vi grillar, jag äter soja korv i bröd!



15.00

wiiii! jag lånar grannens gunga! dom är inte hemma...


16.00

planterar lite nytt liv! eller hopp snarare :P

17.00

det blir för varmt så jag byter om till klänning istället!
bilden är lite suddig för min spegel är smutsig.

18.00

vi  börjar laga mat.  sallad med rödbetor och tofu bla !

19
.00

aminda ringer!

20.00

middag!


21.00

jag hittade mintkyssar i mitt påsk ägg!



kl 21.00 såg vi på film. fried green tomatoes!
 kl 22.00 lade jag mig och läste kors ord sen somnade jag!

min kamera hade laddat ur vid dessa två tillfällen så det blev inga foton men det var
vad jag gjorde iallafall! glad påsk!




/s




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gud va mysigt!! kommer du igåg när jag fastnade i gungan hos grannen? :´( hehe de gjorde ooont!

2009-04-29 @ 20:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0