When you can live forever. what do you live for?

hejsan! imorgon ska jag se twilight med A, S , N!
jag har hört att den ska vara skit bra, N ska ju se den för ANDRA gången när hon går med oss imorgon! jag har sätt trailen och jag säger bara, moa! jag längtar!
den här filmen är ju inte bara romantik helat tiden precis men filmer som är väldigt romatiska, älskar jag men samtidigt hatar. jag menar, killen i filmen är oftast as snygg men typ nästan alla tjejer  i sverige är kära i honom så man känner sig ju rätt patetisk om man sitter och gör små suckar varje gång han  syns  på bio skärmen.
och en annan sak, något sådant överdrivet romantiskt som i filmer har typ aldrig hänt mig och inte så många fler. därför kan jag nästan må lite dåligt efter romantiskafilmer  fast den är skitbar. men jag ska bara njuta nu i  BIO salongen med mina hem poppade poppcorn och ica cola. sånt på bio är ju så sjukt dyrt!


 WOW kolla in hans kind ben..... *dreggel*

Kommentarer
Postat av: Tora

Den är galet bra!

2008-11-25 @ 20:12:47
URL: http://fashionteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0