Utkast: hej alla! ...

hej alla!
har precis kommit hem från dansen,salsa den här gången!
va riktigt kul faktiskt! hade trötnat lite men det var helt ok idag. detv är väl antagligen bara föra att det är måndag som det känns lite segt att gå. jag dansar ju på danscenter och jag bor i hökarängen och går i skolan där så det är en liten bit att åka. inte flera mil precis men tillräckligt när det är snöstorm ute.

men nu tänkte jag lägga upp lite bilder och vidios som gör en glad. iallafal mig!

lykki li




edith piaf - la foul


den här brukar jag och min morsa dansa vals till!















puss och kram! dröm söta drömmar med rosa moln och den du är kär i / signe

Kommentarer
Postat av: Tina

SVAR: Tack så mycket :)

2008-11-24 @ 21:24:06
URL: http://tskiold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0