"När skottarna kastar ut sina julgranar är det verkligen sommar."

ag saknar sommaren. allt var mycket lättare då. inga långkalsonger eller  tjocka jackor. ingen torr hy.
förrförra året var jag och mamma i marocko, förra året var vi på koster.jag tänkte visa lite bilder från marocko i nästa inlägg men nu ska ni få se hur jag hade det på koster!
så här såg det ut:


  promenad vägen till stranden.



min brorsa bygger "sten slått" han ska ju bli ingensjör! :P





trötta, sandiga fötter!


jag och mamma var på en biodynamisk gård där dom hade kafe' och en bod där
dom sålde ekologiska hudvårds produkter! jag köpte lisens trädgårdsalva!
den är skit bra!!


mamma sittandes under ett träd


 vår stuga låg in en liten fiske by!



havet.


/ signe

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar; hoppas det går bra då :D jag ska förmodligen bara ta det lugnt!

2008-11-29 @ 12:59:46
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: a

vackert!

2008-12-11 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0