återblick från torstag

hej! förlåt för dålig uppdatering men min kamera har strulat och mitt lösenord lika så!
men nu ska jag visa ett bild spel som kanske förklarar vad jag gjort åtminstonde i torstags.
obs. fotat med mobilen



I torstags så åkte jag och A tunnelbanan till



....stan! där vi fikade på wayn kofe.



vi åt en bagels med homos + grönsaker



och drack latte med nötsmak.
gissa näsan!



oliver



jag var jätte hungrig! A med



A blev sen väldigt mätt., jag med



vi satt kvar där ett tag och sen gick vi hem till henne och jag sov över.
Ja det var väll de. idag hade jag tänkt att stanna hemma och sy på min klänning och bygga snö gubbar!
änkligen!
är det inte vacker med snö?


hej då!/s



Kommentarer
Postat av: aminda

ja, stans fulaste näsa!!!

2008-11-23 @ 20:03:25
Postat av: aminda

fina bilder!!! de var kul, vi får göra om de nån gång!!! XD

2008-11-23 @ 20:04:26
Postat av: aminda

juste hur går de me klänningen???

2008-11-23 @ 20:05:11
Postat av: Tormir

Mysig dag!

2008-11-23 @ 22:34:07
URL: http://fashionteam.blogg.se/
Postat av: signe

aminda- nej! den är jätte fin!

Aminda2- ja det ska vi värkligen göra! wiiii!

2008-11-24 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0