favorit i repris

ok förlåt allihopa, jag gör så här hela tiden men jag glömde berätta va jag gjorde igår!
furst mötte jag upp A vid  plattan och vi började gå mot drottning gatan. furst gick vi in på hm där vi köpte lite underkläder eller A köpte det rättare sagt och sen gick vi in på souk  på topshop, där hittade jag en jätte fin blus/tröjja som  hade puff ärmar och var lax rosa med massa roliga mönster på.
så , ja hörrni mer en så köpte jag faktiskt inte men det gjorde inte så mycket för sen
gick vi och åt wook! vi delade på en talrik "xl" för tp 90 kr så det blev ju inte så mycket när man delade på det.
sen gick vi till hötorget och satte oss och åt  jorgubbar! mumms
det gick lite vilt till för det råkade landa en jordgubbe bredvid två  fula södermalms tanter och dom blev tydligen lite förolämpade( läs: överdrivet)  och typ" har ni en servett jag fick två droppar jordgubbs saft på min fot!"
vi ursäcktade oss enormt mycket som vi igentligen inte skulle gjort, ja menar herregud en liten jävla jordgubbe? ligsom.
men det fick inte vårt humör sjunka! för sen gick vi till goodstore och köpte lite vegg grejer till  cupcakesen och då köpte vi en flapjack också. sen blev vi väldigt sugen på latte så då köpte vi heltänkelt en latte, men senare kom vi på att vi inte borde köpt den där vi köpte den för att på södervegg kan man köpa en  dubbelt så stor för samma summa, 23 kr.
efter allt detta så hade bode jag och A  ont i fötterna så vi gick hem.
snipp snapp slut så var denna saga slut.

Kommentarer
Postat av: A

jao, de va kul! fortfarande lite sur över kärring-jävlarna, men jaja... Kram

2008-06-20 @ 18:18:00
Postat av: signe

hoppas det blir varmt snart så vi kan gå och bada!

2008-06-21 @ 01:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0