lalala

hej på er!

snart ska jag gå för jag ska möta mamsen vi slussen.
vi ska gå till vitan på park teater!
förra gången var vi och såg en musikal om han brel, det var skit bra!
den här gången vet jag inte vilken pjäs vi ska gå på, hon har nog sagt det men JAG har nog glömt bort det
mamma ringde prcis och vi bestämde att vi skulle träfas en halvtimme tidigare eftersom det är svårt att hitta platser om man kommer senare. det är alltid fullsatt.
vi ska också köpa med oss lite sallader och sånt från hötorgshallen som vi ska käka som middag där.
jag måste snart sluta för jag ska ladda ner lite Jamie T på ipoden men innan det måste jag bräta en grej jag drömde.
det var jätte läskigt...
jag satt typ på en buss där dom visade en film. det var jätte konstigt för ibland var jag ligsom med i filmen och det kändes jätte värkligt och ibland satt jag på bussen och tittade på.
det var  massa vampyrer och en hade typ kidnappat non  och då letade vi efter den, klättrade i berg osv.
sen när vi kom tillbaka och trodde att allt var bra igen så hade plötsligt alla blivit vampyr monster!
vi hade också blivit bedragna av alla andra i vår grupp.
drömmen slutade med att blondinbella sa att filmen var rätt värdelös och gick ut genom dörren med ett par svarta stövlar på sig. jag drömmer alltid så konstigt, som tex en gång när
 jag drömde att  jag och karolina kluft skulle åka till marocko

skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0