Utkast: hej! just ...

hej!
just nu lyssnar på the cure och jag funderar om jag borde gå till ica köpa lite frukost
men det är ett sånt trist väder! jag orkar inte, det här är en vara hemma och titta på film- dag.
men då får jag lite skuldkänslor för jag har bestämt med A att vi ska träffas non gång
den här vecka och titta igenom alla gossip girls avsnitt. det ska bli roligt men det känns ju som man ska vara ite naturen eller nott när de är sommar lov men jag ska bara göra saker som känner föra att göra så det blir nog film idag iallafall!
fast jag vet inte vad jag vill se...
kan inte non skriva ner sina favorit filmer?:)
det kan vara nästan vara vad som hälst.
anledningen till ati ske se gossipgirls är för det fursta så har ingen av oss sätt det och för det andra
så snackar alla om det, K är helt för älskad i det.
så nu måste jag ligsom se vad som är grejjen.
men jag vet inte hur man laddar ner avsnitten ! jag har sökt på gossip girls season one tex men det kommer bara upp massa andra filmer med ordet "girls" i, som tex mean girls och materiel girls ( stava?)
jag får väll be min snälla broder att hjälpa mig!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0