godmiddag!

hej! förlåt för att jag inte skrev i går men jag var så himla trött!
jag, mamma och pappa var på ikea igår.
vi köpte mäst grejer till min säng,  lakan, överkast, påslakan, örngott och kuddar.
det blev jätte snyggt! påslakanet och örngottet var blommigt (lite maremekko stil) överkastet var vit och kuddarna hade lite olika mönster: en var svart vit en anna hade massa färger som rosa grön och blå och den tredje var jätte stor, vinröd och matrialet var ligsom tjockt ribbat jätte mjukt!
jag har lime gröna väggar så det passade väldigt bra alltihopa! :D
föresten! musikalen var jätte bra :) det är mysigt att äta pasta sallad på en fil samtidigt som man tittar på människor med vackra 1800-tals kläder.
en anna rätt mysig sak är att äta hembakade blåbärs muffins och te i london- koppar  när det regnar, det är precis vad jag ska göra nu!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0