stackars mig....

hej!

ok, jag ska berätta lite vad som hände igår!
kl 5 igår så kom några vänner till vår familj och käkade middag hos oss.
haha dom stackarna, det ösrägnade så dom fick springa från bilen till vårt hus, men även fast det var typ 10 meter så blev dom jätte blöta! vi gjorde sallader steke lite grejjer osv och drack cider!
det var roligt allt detta men den här dan var inte helt perfekt om  man säger så...
innan kl 5, altså från kl 10 och frammot var det facktiskt min sämsta dag hitils. det började med att jag hade bråk med mina föräldrar och sen när jag tänkte sätta mig och sy lite i min säng så trampade jag på min nagelsax och den
körde rakt in i foten! det blev stockholms blod bad i hela min säng, överalt var det blod! det gjorde skit ont men inte nog med det, när jag skulle gå ner för trappan ner till källaren så ramlade jag och skrapade upp armbågen och gjorde den där förbannade foten ännu värre! är det de här  som kallas karma typ?

Kommentarer
Postat av: Ami

nej, stackare! tkr syn om dig!!! jag har inte heller haft världens ästa dag, har sån jävla tandverk, ja tror de e visdomstand som växer ut. ja kn knappt tugga o blivit beroende av ipren

2008-06-15 @ 16:56:59
Postat av: signe

nä va jobbigt! ska vi bilda klubb höhö?:P

2008-06-16 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0