dagens fursta memoarer

hej!
 idag slutade  jag tidigt så jag och k gick hem till mig och drack islatte och gjorde lite pomfrittes med lite roliga mojjor att doppa i, mysikt och gott. kristina är en av dom snällaste människan jag vet!
vi kollade också på lite youtube klipp men björn gustavsson och mia och klara haha dom är ju så roliga :)

jag såklart glad men också lite ledsen att det snart är sommar lov för att det här var sista året vi ska ha peter!
jag tror inte att jag någonsin kommer att ha en bättre lärare en han, han är är inte bara en lärare utan vän, men vi ska överaska honom på skolavslutningen!
vi ska gå på sen som sista nummer och sjunga en sång till honom som vi skrivit själva :)
sen så ska vi ge honom en bok där alla har skrivit en sida var, han kommer säkert gråta, det vet jag för att idag så var han typ svullen unde ögonen
och ibland så såg det ut som han skulle gråta. gulligt.
vi har ju haft honom sen första klass, i 8 år nu altså så vi klassen är ju såklart också ledsen och man käner sig  inte precis bättre av att solanjch ( har faktiskt ingen aning om hur det stavas ELLER utalas för den delen) och vera! vera är rätt snäll men soolaaaauungjc är...ja jag värkligen hatar henne.
men nog om det!, jag ser fram imot avslutningen imorgon för då ska jag ha min nya blommiga klänning! jippie!
(aja baja signe! inte för många utropstäcken, det kan tolkas oseriöst)
 
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0