Jacques Brel

jusste! jag glämde berätta vad jag gjorde igår...altså  inlägget efter impow every where vidion, aja ni fattar.
ialla fall, igår så gick jag, mama och min brorsa på park teatern i vitan!  det var jätte kul, vi såg en slags musikal som hette jacques brel is alive and well and living in paris.
" 60- talets stora broadwaysucce kommer till parkteatern!
En kulturförklarad dans teatermusikal sätts upp i en modern version, myten om brel, längtan, drömmen om paris
och rädslan för att misslyckas. chanson möter  nutidens pop i en ohämmad i en musikalisk flirt!"
det var så mysigt när man satt på bänkarna runt scenen insvept i filtar och drack soja latte och ekologisk äppel saft.
go eko!





Kommentarer
Postat av: A

aaah, låter jätte mysigt!!!

2008-06-19 @ 22:42:10
Postat av: signa

ja vi ska nog se den igen, kom du också vettja!

2008-06-20 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0