igår,idag och imorgon

hej!
igår så var jag och fikade med Agge och hans mamma och syster på waynes!
han har blivit jätte lång, typ 1.80!  jag har inte träffat honom på ett år för han bor i afrika,  har bott där i typ 5 år.
hans pappa jobbar på rädda barnen så det är därför :)  agge skulle komma förbi lite senare på fiket så vi han inte träffa så länge så han kom förbi mig idag istället runt 12 tiden. vi gick promenader, drack cockos te med överdrivet mycket honung i
 och jag körde en liten uppdatering om vad som hänt i sverige osv : P
hmm måste träffa K och R snart, puss på er!

Kommentarer
Postat av: A

Oooo, va kul! du måste berätta allt om han för mig när vi ses nästa gång!!! hälsa han från mig om du träffar han igen :p

2008-06-19 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0