idag har jag....

hej allihopa! idag har jag mäst varit hemma och myst men imorgon blir det aktion! då ska jag och A gå och shoppa!
jag har inte handlat kläder på jätte länge. vi ska först gå till drottning gatan och sen lite mer in på söder där alla seconhand butiker ligger och goodstore, jag ska nämligen baka cupcakes ( jag har lagt upp massa bilder på sånna ni vet) imorgon så jag måste ha lite ingredienser! det är två olika sorter jag ska göra; en med massa rosa glasyr på, strössel och ett körsbär på toppen och en annan med blåbär med lite olika dekorationer på.  jag ska baka dom till midsommar afton så jag lägger upp lite bilder sen på de och cupcakesen! :)

okej, det jag har tänkt att köpa imorgon åtminstonde är en jeans jacka eller nott sånt och ett brunt flätat skärp och non fin blus typ. jag är än spontan shoppare så jag får se hur det bli, hoppas det inte blir så att jag gått omkring i timmar och sen kommer hem med  noll shopping kassar.... för det brukar hända.


ciao!

Kommentarer
Postat av: A

mmm, låter kul!!! får ja smaka cuppcakesen sen dåh? ;)

2008-06-19 @ 22:28:06
Postat av: marilyn monroe

du är min idooool!!! jag bara måååste träffa dig! puss/ me

2008-06-19 @ 22:49:13
Postat av: Elvis

whoooah, you rock girl! <3

2008-06-19 @ 22:50:22
Postat av: signe

åh tack så mycket allihopa!

2008-06-20 @ 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0