godmorgon!

hej!
jag vaknade kl 9 imorse av en lastbil som stod och brummade utanför vårt hus och sen pappa som pratade med  shauffisen. ja hade typ somnat kl 12 så ja var ganska trött men då kom jag på att mamma hade kommit hem, från sweitch! mamma har köpt ett sånt här litet paket med 5 små parfymer! tyver så tror jag att 2 av dom var herr parfymer men det kunde ju inte mamma veta så jag säger ingenting, det är ju tanken som räknas! :)
nu har jag käkat två mackor men ska nog ta lite mer när mamma kommer upp, det var ju ett tag sen nu vi åt frukost tillsammans.jag ska fråga henne om vi kan åka till secondhand butiken i fs eller kanske vi kan åka ut till gålö!
hmm K skulle ringa mig idag, hoppas hon gör det innnan jag och mam åker. för jag vill inte missa det samtalet! jag vill gå oh äta glass med henna, mums! jag måste ringa R imorn OCH A.
men! idag är idag,vi får se vad som händer.

 
ciao                  



                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0