depp.....

jag drömde en dröm i natt. jag mins inte riktigt var den handlade om men  den va jobbig mins jag.
jag grät i drömmen och sen när jag vaknade grät jag fortfarande och nu känner jag mig jätte deppig utan att veta varför!
pluss att det är as trist väder ute! j
 aja jag får väll ladda ner non mysig film eller nott :) eller kanske ska jag sy nott.....
vad brukar ni göra en sån här dag?

p.s aminda har du non msn? jag har precis skaffat det så min kontakt  lista är väldigt  tom!






Don't worry, be happy!

Kommentarer
Postat av: A

japp, jag har oxå precis skaffat msn, så ja htr [email protected] !!!

du får väl lägga till mig på kontaktlistan o sedan skicka ngt till mig så får ja din msn!!!!

2008-06-19 @ 22:34:49
Postat av: Jimi Hendrix

ojoj, om du ändå hade funnits på min tid tjejen, hade jag varit lite gladare!!

2008-06-19 @ 22:52:50
Postat av: A

nej, nu ska jag gå å lägga mig, godnatt, sweet dreams!

2008-06-19 @ 22:56:55
Postat av: signe

hehe tack och godnatt!

2008-06-21 @ 13:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0