den mystiska stolen

ja nog kände jag mig LIITE konstig när jag vandrade in i skogen med en ica kasse med målarfärg och ståltråd, men jag håller  faktiskt på med mitt lilla konst proshekt! jag sitter där i skogen på huk så att alla som går förbi tror att jag kissar och målar på en liten mini stol. det är två jätte långa träd och högt upp  mellan dom är det en trasig kojja (det finns bara golvet kvar som hängar lite snätt så där) under så har någon bränt massa grejer och två små träd är helt svarta för att dom brunnit och där långt under kojan står den där stolen där,  helt random ligsom. man blir nästan lite ireterad på den där stolen  och tänker typ "va fan gör du där?" ligsom.
det kaske låter konstigt när jag förklarar men det är riktigt fint! jag gick en promenad och då så hittade jag stolen och allt det där. jag hoppas ingen förstör den.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0