dagens status

namn:signe fagerberg nordell
ålder: 14
ögonfärg: gröna
hårfärg: blond
hår: agynes deyn
bor: stockholm
inneboende djur: en katt som heter aslan :)
familj: päron, två bröder och katt





senast du...

åt pamkakor: typ två veckor sen
skrattade: igår kväll
grät:typ för en vecka sen när jag grät i sömnen
kräktes: hmm när jag blev magsjuk i marocko
målat naglarna: en vecka sen typ

har du någonsin:


sätt en död människa: nej
läst ut en bok på en dag: nej men jag har gjort det på 2 dagar
varit på festival: ja, en gång på arvika
varit med på tv: njaaa jag var med som publik en gång på heybaberiba, det kan ha hänt att jag var med en sek eller nått

träffat en kändis: ja bla Rickard wolf, rickards pojkvänn, min kompis haha,och han som var huvudrollen i ondskan ni vet och massa kläders designers och dansare. det var på en fest.

blivit kär på internet:  hihi


färg:röd
väder: 30 grader
årstid: sommar såklart!
veckodag:fredag
idol: inte direckt men jag har många männinskor som jag ser upp till och har som förebilder
snyggaste kändisen: jake gyllenhaal!
märke: betsey johnsson
frisör: toni & guy


det eller det

buss/tunnelbana buss
vanilj/shoklad shoklad
tio tior/en hundra lapp  beror på...
hårdrock/opera hårdrock
filippa K/acne acne
tiater/musikal musikal om dom sjunger fransk musik


har du...

piercing: nej
hål i örat:nej men jag har försökt själv två gånger men det misslyckades
tatuering:hmm jag har en putte liten tatt som föreställer ett V som jag gjort själv, gills det?
födelsemärke: ja, tre stycken
ärr: ja två; en under foten och en under den andra foten


Önska

ha en tatuering:ja flera stycken!
bli känd: beror på vad... skulle tex inte bli känd för att jag varit med i bigbrother eller nått sånt men kanske för att jag hade non begåvning av nått slag.
 
åka fallskärm: skulle vilja men jag vet inte om jag vågar...
bli proffs på något: brakedance!
bli någon annan för en dag: hmm typ  non super smal super model så att jag får gå på catwak för det värkar kul och sen skulle jag äta massa godis och mat utan att få dåligt samvete :D
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0