min hälg

hej alla!

i helgen har jag sovit over hos A och N. på fredan hos A och på lördagen hos N!
hos A var det jag, n, s, r, och A's kompis , m.
vi somnade  ca kl 5 på morgonen och vi vi vaknade kl 4 på dan......!!!!!!!!
förutom det och den chocken som kom efteråt så hade vi jätte kul! vi tittade på skräck och komedi film, lagade jätte god middag (tack till aminda!), spelade sanning och konka kortspel och skrattade och pratde,
 på söndagen så gick jag hem til N och det var minst lika trevligt! vi bakade kladdkaka, såg på film och pratade om allt som rörde  cosmott och allt annat!





våra leriga men fina skor på pendeltåget påväg till A i järna





hemma hos A. det där som hänger på dörren är en ljusslinga med tovade blommor, fin va?
det är hennes mamma som gör såna!
kontakta  Betina Feuerstein  om ni är intresserade att skaffa en egen! ;)
hon gör massa andra saker också i tovat!




A har nog en av dom finaste husen jag sätt och varit i!


kyssar/ Sis

Kommentarer
Postat av: aminda

oh, man tackar... fast de är ju iochförsej inte min förtjänst... fina bildetr!!!

2008-12-19 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0