Rängbåge från vänster till höger.




åh, den här bilden tog vi i sommras. vist är den fin?
det var en en enorm rägnbåge över hela himen som var färgad violett. ja det ser ni ju bilden :D

föresten, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte kunnat lägga upp bilder så det var inte så roligt att bogg och jag har haft mycket för mig eller HAR. Jag har tre uppsatser jag måste skriva! puh! men jag fär väll sätta mig och skriva minst en timme pär dag och jag har ju resurstimmen i skolan ckså!
tyvär är det inte bara bloggandet det gått lite trögt med, även min klänning jag håller på och sy, just därför att jag inte har så mycket tid till fritid.

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: ja usch, jag drunkar snart :p

2008-12-04 @ 21:25:35
URL: http://skumbaanan.blogg.se/
Postat av: isabell

SVAR : jo de skulle inte sitte fel med en dån haha =)

2008-12-04 @ 22:34:20
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: aminda

utan läxor vore jorden en bättre plats...

nej okej kanske inte, hellre fred då i så fall...xp

2008-12-11 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0